Taal
15679
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15679,bridge-core-3.1.6,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.4,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16545
 

TAAL

De grenzen van mijn taal zijn de grenzen van mijn wereld (Ludwig Wittgenstein). Een goede taalvaardigheid werkt door in de cognitieve en sociaal-emotionele ontwikkeling van leerlingen. Aandacht voor taal is aandacht voor leren en aandacht voor gedrag in één. Taal is de zuurstof van het onderwijs en zorgt dat leerlingen de leerstof én elkaar begrijpen.

 

Mijn dienstverlening:

  • Technisch lezen
  • Fonemisch bewustzijn in de kleutergroep
  • Begrijpend lezen
  • Begrijpend luisteren in groep 1 t/m 4
  • Woordenschat
  • Spellingonderwijs

EFFECTIEF REKENONDERWIJS OP DE BASISSCHOOL

Dit boek verbindt de theorie met de praktische toepassing in de klas. Bijzonder aan deze uitgave is dat elk hoofdstuk als apart artikel te lezen is, met heldere doelen en een eigen inhoudsopgave. Jij bepaalt dus de volgorde waarin je het boek leest.